Caorle

Caorle

lunedì 27 febbraio 2017

Cara mia Liviana!
Ti saluto cordialmente. Mi ricordo molto spesso di te, di Almaz e delle altre tue colleghe ma anche dei miei compagni di classe: Joe e Will, Alex e Stefan e anche Silvia, Cecilia e altri. 
Jsem ráda, že jsem se zúčastnila intenzivního kurzu italštiny pořádaného jazykovou školou IL FARO v Caorle. Strávila jsem tam celý jeden měsíc s cílem konečně se rozmluvit :-). To se mi opravdu podařilo a navíc jsem si upevnila znalosti gramatiky. Atmosféra v kurzu byla velmi příjemná, byli jsme všichni jako jedna rodina, což opravdu oceňuji. Odpoledne jsem dělávali výlety, ředitelka a duše školy Liviana, nás provázela po okolí a seznamovala nás s krajem Veneto a Friuli-Venezia-Giulia. Vlastně po celé dny, od rána do večera, jsme do sebe intenzivně nasávali italštinu, nejen tu spisovnou ve škole, ale právě i tu hovorovou, smíšenou s prvky benátského dialektu. Je to už půl roku, co jsem z Caorle odjela, ale stále se mi ve vzpomínkách vrací a mám pocit, že tam mám od té doby mnoho přátel. Díky.

Con affetto :-)
Renata


Nessun commento:

Posta un commento